מנהל אתר WebMaster

מנהל אתר, או בשפה המקצועית – WebMaster, הוא תפקיד חשוב מאוד ומומלץ לכל ארגון, עסק קטן ואו, עסק גדול. ניהול אתרים הכרחי, אם יש לכם אתר אינטרנט תדמיתי או מכירתי, במקרה זה תצטרכו תחזוקה, פיקוח, תפעול, הטמעות ועוד מגוון רחב של פעולות שהן בגדר אחריות מנהל האתר שעליהן נדבר בהמשך.

ניהול אתר תדמיתי

אם מדובר באתר תדמיתי קטן או גדול, תפקיד מנהל האתר (WebMaster), הוא לדאוג לנראות הכללית של האתר, העלאת המוצרים או התכנים בלהתחשב בקידום אורגני – SEO, לדאוג שגודל התמונות קבוע וברזולוציה שלא פוגעת במהירות האתר ובזמן הטעינה של העמוד. מנהל האתר מפקח על הדומיין, ויודע לבצע הפניות במידת הצורך, ולדאוג גם לצד השרת, רצוי שלמנהל האתר יהיה ידע בכתיבת HTML ו CSS, כמובן שגם ידע בכתיבת קוד מסוים כמו JAVA הוא יתרון. ניהול אתר כולל בתוכו גם אופטימיזציה לחוויית לקוח ע"י ניתוח כניסות לעמודים מסוימים ומעקב אחרי פעולות משתמשים.

ניהול אתר מכירתי – Ecommerce

כאשר מדובר באתר מכירות, על מנהל האתר לדאוג לנראות המוצרים לתוכן שלהם, יש לוודא שטקסטים כתובים בצורה נכונה ל SEO ומסע הלקוח נכון. ניהול אתר מכירות דורש גם ידע נרחב בפלטפורמות השונות כגון: WORDPRESS, BIGCOMMERCE, WOOCOMMERCE, MAGENTO, SHOPIFY ועוד. בניהול אתר מכירות, יש להכיר את ה"כלים" / "אפליקציות" / "פלאגאין" – תוספים או כלי עזר בדרך כלל של צד שלישי, אשר עוזרים לנהל את האתר מכל היבטיו.

מנהל אתר יעבוד מול חברות פרסום און ליין ויספק להן את כל אשר צריך כדי ליצור קמפיינים שיווקיים ממירים ומוצלחים, כגון קישורים ייחודיים, קופונים למצבעים, הטמעות ועוד, על כך נרחיב בהמשך.

ניהול אתר – צד משפטי

כאשר יש לנו אתר או אנו בונים אתר חדש, אנחנו חשופים לתביעות ולחוקים רגולטורים החלים עלינו כגון, זכויות יוצרים, תקנונים, נגישות, מדיניות הפרטיות (קוקיז) ועוד. על מנהל האתר להבין ולדעת כיצד לעדכן את האתר וכך לשמור על העסק או החברה מפני תביעות מיותרות.

מנהל האתר מול מחלקת שיווק דיגיטלי

כפי שציינו בנ"ל, מחלקת או חברת השיווק ומנהל האתר חייבים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק ועל כן, כחלק מתפקיד ניהול האתר המנהל חייב לדעת ולהכיר את פלטפורמות השיווק – Google Ads, Facebook Business Manager, Google Analytics ועוד. חשוב מאוד לדעת איך להטמיע פיקסלים ב Google Tag Manager, לדעת איך לעבוד עם פיד נתונים, קטלוגים ו API.

בנוסף לכל זה, חובה על מנהל האתר הבנה בסיסית בכל הקשור לקידום אורגני SEO, (קישור למאמר קיים) על מנת שיוכל לעבוד אל מול מקדמי האתר, לקרוא את הדוחות ולזהות התקדמות או לחילופין ירידה של מילת מפתח בגוגל.

לסיכום

למנהל האתר עוד תפקידים רבים, אך דבר זה תלוי בדרישות העסק ואופי האתר. אנחנו בגואש, נשמח לענות לכם לכל שאלה בנושא ובמידת הצורך כמובן גם לנהל את אתרכם. צרו קשר עוד היום לשיחת יעוץ חינם.

גואש - בידול בניהול

אתם שואלים, אנחנו עונים:

שאלה: יש כל כך הרבה חברות דיגיטל וכולם מספקים פחות או יותר את אותם השירותים, במי לבחור?!
תשובה: אם כבר יש לכם חברת דיגיטל, אנחנו לא מעוניינים להחליפה, אלא אם תרצו בכך. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא אל מול חברות הדיגיטל ומספקים להם כלים, אסטרטגיה, אנליטיקה ומגוון רחב של פתרונות שיווק ומענה, אשר יעזור להם לתת לכם את התוצאות הטובות ביותר עבורכם! אנו ננהל עבורכם וגם עבור חברות המדיה את ניהול מסע הלקוח באתר, במידה ומדובר באתר מכירות, נדאג להגדיל משמעותית את החזרי ההשקעה שלכם (ROI), אם מדובר באתר קטלוגי / תדמית, נדאג שתיראו הכי טוב שאפשר תדמיתית ובכל המתלווה לכך.

שאלה: איך השירות שלכם יכול לעזור לי ליצר יותר מכירות?
תשובה: אתר מכירות מאוד דינמי, כשאתם בונים את מכירות Ecommrerce אתם נכנסים לתוך תחרות ענקית מול מגוון רחב של מתחרים, חלקם גדולים ממכם, חלקם קטנים מכם וחלקם שווים לכם. כדי להצליח בתחרות, אתם צריכים "בידול בניהול", אנחנו עוברים על האתר מכל הזויות, מוצאים בעיות שעשויות להפריע למהלך המכירה, מתאימים את מסע הלקוח לקידום של חברות הקידום בסנכרון מלא וכך מייצרים מכונה משומנת יותר. תזכרו! לפעמים המכירה יכולה ליפול על פרטים קטנים שלא נונתנים להם מספיק תשומת לב.

שאלה: מה אתם תעשו טוב יותר?
תשובה: פשוט מאוד! אתר הוא עסק שצריך לתחזק בכל יום, שעה, שעה (כמובן שזה תלוי בגודל האתר), אנחנו משתמשים בכלים המתקדמים והעדכניים ביותר של מערכות ERP ו AI ודואגים להפוך את האתר שלכם תמיד UP 2 DATE, כי אתר מעודכן הוא אתר מוכר יותר (כן גם אתר תדמית). בנוסף, ע"י בניית אסטרטגיה נכונה, נדאג שתכירו את הלקוחות שלכם וכמובן שוב, בסנכרון מלא עם חברות הדיגיטל.

שאלה: כמה זמן ייקח עד שאראה תוצאות?
תשובה: כמובן שהכל תלוי ביעדים, אך בדרך כלל תוך שלושה חודשים תוכלו כבר לראות תוצאות וכשזה יקרה – הן ידבו בעד עצמן.

שאלה: מהי רמת הזמינות שלכם:
תשובה: אנחנו עובדים ראשון עד חמישי משעה 9:00 ועד השעה 18:00, אך כמובן שזמינים גם למיילים מחוץ לשעות הפעילות, לא ניתן לכם לחכות הרבה זמן, אחרי הכל זה העסק שלכם.

שאלה: איך ניתן ליצור קשר?
תשובה: ניתן למצוא את כל פרטי ההתקשרות בעמוד צור קשר

שאלה: מתי אפשר להתחיל?
תשובה: כמה שיותר מהר 🙂

גואש מיתוג עיצוב ופרסום
זמני פעילות: ימים א׳-ה׳ בין 9:00-19:00
לקבלת מידע והצעת מחיר
דברו איתנו
1
צריכים עזרה? 😁
היי🤓
איך נוכל לעזור?