שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי, או שיווק עסקים באינטרנט, הוא חלק בלתי נפרד ממערך השיווק. בין אם מדובר בעסק חדש או עסק ותיק, יש צורך בשיווק דיגיטלי, על מנת ליצור חשיפה של יתרונות ובניית אופי לעסק. בשלב הראשוני, ניצור רשימה של כל השירותים שהעסק שלנו מציע ובכך נדע אילו שירותים להציג בקדמת האתר ובערוצי השיווק השונים. חשוב מאוד – אם קיימים עסקים דומים, נצטרך להדגיש במה שונה העסק שלנו מאותו העסק, בשפה המקצועית – "בידול". ישנם סוגים שונים של קידום באינטרנט ובניהם, קידום אורגני, קידום ממומן PPC, קידום בפייסבוק, קידום ביוטיוב, קידום בטיקטוק ועוד.

שיווק דיגיטלי – קידום ממומן בגוגל (PPC)

קידום ממומן בגוגל הוא חלק ממערך שיווק נרחב בו אנו למעשה עושים שימוש בגוגל כפלטפורמת שיווק, באמצעותה נפרסם את העסק שלנו על ידי תשלום על מילות מפתח, נושאים, כמות צפיות ועוד. ישנם סוגים שונים של קמפיינים ממומנים בגוגל. להמשך קריאה על קידום ממומן בגוגל >>

שיווק דיגיטל – קידום אתרים אורגני SEO

דרך נוספת לקידום האתר, אפשר לומר שהיא גם הארוכה יותר, אך יחד עם זאת, האיכותית יותר היא קידום אורגני, בשפה המקצועית SEO. קידום אורגני, הוא למעשה קידום אתרים על ידי מילות מפתח מוגדרות מראש, שאותן מקדמים בעזרת מגוון משתנים כגון: קישורים פנימיים, קישורים חיצוניים ועוד. להמשך קריאה בנושא קידום אתרים אורגני בגוגל >>

שיווק דיגיטלי, טלוויזיה או דפוס

בשנים האחרונות, עלתה המודעות לשיווק באינטרנט, הרבה עסקים, קטנים וגדולים, הבינו שהם צריכים להסיט או להוסיף סכום לתקציבי השיווק, לטובת קידום העסק באינטרנט. בעבר היו תקציבים גדולים לשיווק בטלוויזיה, ברדיו או לשלטי חוצות. הפרסום הזה, לא אפשר לנו, אנשי השיווק, לבצע ניתוח מלא לקהל היעד אשר הגיע אל העסק ולבצע אופטימיזציה מפרסום לפרסום. השיווק הדיגיטלי, מביא לנו את האפשרות לנתח את קהלי היעד שלנו, להבין מאיפה כל לקוח הגיע ואיזו דרך הוא עבר עד שהגיע לרכישה אצלנו. כל הנתונים הללו מאפשרים לנו לנהל את תקציב הפרסום בצורה חכמה יותר ואופטימלית יותר. כיום, עסקים רבים, באמצעות שיווק ופרסום באינטרנט יכולים לעקוב אחר הוצאות הפרסום לעומת ההכנסות, ובכך לייצר פרסום איכותי יותר בעל החזר השקעה גדול יותר (ROI).

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

כיום, כשאנחנו מדברים על שיווק ופרסום באינטרנט, ישנו מבחר גדול של פלטפורמות שיווק, אך לפני שנבחר את הפלטפורמה המתאימה ביותר עבור העסק שלנו, הדבר החשוב ביותר לעשות הוא – בניית אסטרטגיה שיווקית נכונה. לכל עסק, ישנן מטרות ויעדים ייחודיים. עם אסטרטגית שיווק נכונה, ניתן לחסוך כסף רב. קהל היעד שלנו ייחשף לפרסום במקום ובזמן הנכון מה שיביא לאחוזי המרה גבוהים וחיסכון בעלויות מיותרות על בדיקות קמפיינים לקהלים פחות רלוונטיים. אחת הדרכים הנפוצות ביותר לבניית מערך שיווק נכון היא כתיבת תוכן שיווקי מתאים. להמשך קריאה בנושא כתיבת תוכן שיווקי  >>

חשוב להכיר את המתחרים שלנו

כיום, כשאנחנו מדברים על שיווק ופרסום באינטרנט, ישנו מבחר גדול של פלטפורמות שיווק, אך לפני שנבחר את הפלטפורמה המתאימה ביותר עבור העסק שלנו, הדבר החשוב ביותר לעשות הוא – בניית אסטרטגיה שיווקית נכונה. לכל עסק, ישנן מטרות ויעדים ייחודיים. עם אסטרטגית שיווק נכונה, ניתן לחסוך כסף רב. קהל היעד שלנו ייחשף לפרסום במקום ובזמן הנכון מה שיביא לאחוזי המרה גבוהים וחיסכון בעלויות מיותרות על בדיקות קמפיינים לקהלים פחות רלוונטיים. אחת הדרכים הנפוצות ביותר לבניית מערך שיווק נכון היא כתיבת תוכן שיווקי מתאים.

לסיכום

שיווק דיגיטלי לעסקים הוא חלק אינטגרלי בכל עסק וניתן לעשות זאת על ידי הוספת תקציב למערך השיווק בעסק או תכנון תקציב שיווק מחדש. חשוב לדעת איך לבנות את התקציב בצורה חכמה ומודולרית, לבצע שינויים והתאמות לתקציב בהתאם לפרסומים השונים. אנחנו בגואש נשמח לעזור לכם ולהרחיב על כך. צרו קשר עוד היום לשיחת ייעוץ חינם.

גואש מיתוג עיצוב ופרסום
זמני פעילות: ימים א׳-ה׳ בין 9:00-19:00
לקבלת מידע והצעת מחיר