קידום אורגני בגוגל SEO

בטוח כבר שמעתם הרבה פעמים את המושג קידום אתרים אורגני בגוגל או SEO (Search Engine Optimization), במאמר זה חשוב לנו להסביר סוף סוף ובמילים פשוטות מה, איך וכיצד עובד הקידום האורגני ואיך הוא יכול להעצים ולהגדיל את העסק שלכם ולהביא אותו לשלב הבא או לפחות לשמור על המצב הטוב והקיים.
תחילה, יש לציין שקידום אורגני בגוגל הוא הקידום הכי רווחי ובעל החזרי ההשקעה הגדולים ביותר (ROI – Return On Investment) ומיד נסביר למה. כיום, כאשר לקוחות מעוניינים בשירות / רכישה או מידע, סביר להניח שהדבר הראשון שהם יעשו הוא חיפוש קטן בגוגל. אם לדוגמה יש לכם עסק המספק שירותי קידום אורגני בגוגל הלקוח/ה הפוטנציאליים יחפשו מילים כמו שיווק אורגני באינטרנט, קידום אתר בגוגל, קידום אורגני ועוד. הלקוחות יפנו בדרך כלל לעסק הראש או השני שהוא יראה בתוצאות החיפוש ואלה מי שיקבלו את רוב הלקוחות. מיד נראה לכם איך ניתן לחשב את שווי מילת החיפוש / המפתח.

כמה שווה לי מילת מפתח בקידום אורגני

ניתן לחשב יחסית בקלות את שווי מילת המפתח, באם מדובר במילת מפתח חזקה (בעלת חיפושים רבים), ניתן לראות את השווי שלה דרך ממשק גוגל אדס, כך שאם בקידום ממומן אצטרך לשלם מחיר ממוצע של כ 8 שקלים לקליק וכי ממוצע החיפושים שלה בחודש עומד על 10,000 חיפושים, סביר להניח שם הייתי מופיע תמיד ראשון במודעות הממומנות וסופג את כל הקליקים החודשיים, הייתי צריך לשלם סכום לא מבוטל של 10,000 כפול 8 שהם 80,000 ₪, כמובן שזו היא רק הערכה ורק לצורך הדוגמה. נאמר שהמילה המדוברת היא גם מילה מאוד ממירה (מביאה לאתר לקוחות בעלי כוונות רכישה או שירות), אנו ניצור החזרי השקעה גבוהים מאוד בלהתחשב שאנחנו לא משלמים על כל קליק (לחיצה) על המילה בגוגל ולא נצטרך "לגזור" את סכום ההשקעה מההכנסה של אותו לקוח, אלא רק את הפרסום האורגני שאותו אנחנו משלמים לפי חודש.

איך עובד קידום אורגני בגוגל

לא נרחיב על כך יותר מידי, את העבודה כמובן נשמור למקצוענים בגואש – מיתוג עיצוב ופרסום, אך כחלק משקיפות מלאה, חשוב לנו שתבינו לפחות את התהליך. כאשר נרצה לקדם אתר עסק חדש ב Google אורגני, תחילה, יש להכיר את העסק ואת אופי הפעילות, אחרכך יש להבין את מטרות העסק, האם מדובר בעסק שמספק שירות כמו שיווק אורגני בגוגל, עסק שמוכר מוצרים מסוימים או עסק של מותג וכו', לאחר מכן נבדוק את המתחרים של אותו עסק, כדי לחקור:

  1. איפה המתחרים שלנו נמצאים / מפרסמים ברשת?
  2. מהן מילות המפתח שבהן את משתמשים על מנת להכניס לאתר או לאתרים שלהם?
  3. מאיפה הם מפנים קישורים לאתרים?
  4. לאילו אתרים הם מפנים?
  5. מי הם השותפים העסקיים שלהם?

לאחר מכן, יש גם את הצד הטכני שהוא אופטימיזציה לאתר, האם האתר נסרק טוב בגוגל? מהירות האתר, האם ישנו תוכן שיווקי? האם התוכן כתוב בצורה נכונה? ועוד. אחרי שעשינו את זה וכמובן חקר מילות מפתח, אנחנו מוכנים להכניס קישורים לאתר.

קידום-אורגני-בגוגל

לסיכום

כדי לעשות קידום אורגני נכון ויציב, יש לפנות לחברת קידום אתרים שיודעת ויש לה את האמצעים והאנשים המתאימים עם הניסיון המתאים. אנחנו בגואש נשמח לענות לכם על כל שאלה, פנו אלינו עוד היום לשיחת ייעוץ חינם.

גואש מיתוג עיצוב ופרסום
זמני פעילות: ימים א׳-ה׳ בין 9:00-19:00
לקבלת מידע והצעת מחיר